همیشه پر از مهربانی بمان
همیشه پر از مهربانی بمان

همیشه پر از مهربانی بمان

منتخب اشعار

شعر طنز

ای لب جگری چشم عسلی اوج ظرافتKiss markKiss markKiss markKiss mark تا کی به هوای لب تو زل بزنم هی به قیافتGrinning face with smiling eyesGrinning face with smiling eyesGrinning face with smiling eyes

----------------------------


دیشب صنمی ز غمزه مدهوشم کرد دستم بگرفت و حلقه در گوشم کرد فریاد برآوردم، گوشم گوشم لب بر لب من نهاد و خاموشم کرد




پیراهن اگر رها کنی می میرم تا دکمه به دکمه وا کنی می میرم؛ Kiss mark Smiling face with heart-shaped eyesFace throwing a kissKiss markGrinning face with smiling eyes اورژانسی ام ! تنفسم مصنوعی ست لب از لبKiss mark من جدا کنی می میرم...




تویی آن دلبر خالی از اشکال...Ok hand که تنها عشق من هستی به هر حال...Smiling face with heart-shaped eyes نوشته اینچنین زیبا مسیجی...Smiling face و زیرش هم نوشته: "send to all"...Crying face





دکترم گفته : برای تنظیم ضربان...Beating heart Winking face with tongue بوسه از لبKiss mark یارت بگیر با هیجان...






رنگ رخسارش سفید و طعم لبهایش شکر...Smiling face with heart-shaped eyes طرح ابروها کمانی ، طول موها تا کمر...Relieved face خال مشکی روی گونه،رنگ چشمانش عسل...Face savouring food بی شرف با این شمایل کرده من را دربدر...Speak-no-evil monkeySee-no-evil monkey








‌‌من عاشقم ای عشق، مراعاتی کن یک لحظه مرا با دل خود قاطی کن با خط لبت بوسه ی نستعلیقیKiss mark بر این لب قحطی زده خطاطی کنVictory hand




ای دلبـــرِ خوشتــــراشِ زیبا و تَڪمSmiling face with heart-shaped eyes همــــــراهِ همیشه ی منی' با نمڪمFace savouring food آلوچه شده لبان Kiss markخــوشمــــزه ی تو یعنی ڪه اجـــازه دارم آن را بمـڪم؟Winking face with tongue






بانوی من لبهای تو شیر و شکر داردKiss mark اما برای قلب من خیلی ضرر داردNeutral face با بوسه بوسه زیر لبهایت بمیرانم Hushed face آیا دل تو از دل تنگم خبر دارد ؟! Frowning face





اگر شخصی در این دوران عفیف استCrying face همه گویند انسانی خفیف است!Confounded face دله دزد و خیانت کار و پرروWorried face کنون معنای انسان شریف است !Disappointed face





توی شیرینی، تو اول! قند، دوم می‌شود مزه‌ی سوهان اعلا پیش تو گم می‌شود بین قُطاب و گز و نُقلِ محلی ساده است حدس اینکه طعم لب‌های تو چندم می‌شود...






افسوس کمی حجاب و رویش باز استPersevering face انگار نه انگار که مویش باز استTired face عاشق من نگشته ومیداندFrowning face آغوش من خسته به رویش باز استWeary cat face






هم اهل بگو-مگوست معشوقه ی من هم اینکه کمی دوروست معشوقه ی منFace with rolling eyes امروزمهندس است وفردادکترFlushed face چوپان دروغگو ست معشوقه ی من





من همانم که قراراست دلش راببریSmiling face ناز کم کن توبگو ازهمه عالم توسریSquinting face with tongue میشود جای بهانه به لبم بوسه زنیKiss mark درگوشم توبگی آه عجب گل پسریSmiling face with heart-shaped eyes






گفته بودم مردها بی جنبه اند عاشق نشوFrowning face غصه آور مثل صبح شنبه اند,عاشق نشوFace with tears of joy عاشقی کردن زمان میخواهد اما این زمانCrying face مردها از کار بیش از حد له اند عاشق نشوWinking face







یک شنبه و یک نم نم باران خیالی من باشم و آن دلبر زیبای شمالی من در پی ترفند که یک بوسه بگیرم حتّی شده با حیله گری، آن سوی شالیGrinning face with smiling eyesSee-no-evil monkey






دیشب تو با لبهای من Kiss markقول و قراری داشتیThinking face آخر چرا ای بی وفاUnamused face اینگونه من را کاشتیFrowning face امشب که شب شنبه س است Winking faceیالاسرقولت بمانFace throwing a kiss یک بوسه از من تو بگیرKiss mark صدتابجایش پس بده






شب جمعه همه "مشغول چت با دلبران"Couple with heart عده ای در پی ویُ و جمعی دگر گردش کنانWoman and man holding hands ما ولی از سینگلی مشغولِ فوروارد و کپی!Weary face شاید از اقبال خوش " لایکی" بگیرد پستمان





دلبرا... در این شب جمعه ، کمیل من شوی گاهگاهی هم ... عزیزم باب میل من شوی دینُ دنیا راچه زیبا جفتُ جورش کرده ایم راکب عشقم...بیا هوندا تریل 
                                

                                
                                <style>
    @media (min-width: 992px) {
        #abs {
            width: 80% !important;
            margin: auto !important;
        }
    }
</style>

<div id=
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.